вторник, 12 април 2016 г.

Щрудел с тиква и извара!

    Много време не съм писала, нещо не ми достига настроение, но и нямам материал, всъщност имах, но дни наред гледам снимките и в крайна сметка не ми харесват и ще повторя рецептата, няма да казвам какво е за да е изненада, разбира се! Мислех си онзи ден да преразкажа старите рецепти и да направя нови снимки, особено на онези, които са доста потресаващи, не че нещо, така виждам че съм понаучила това-онова, но това е само "бъдещи творчески планове", но сега да се върнем на днешната тема.


    Мисля да направя една тиквена серия, харесала съм няколко интересни рецепти, а и хладилника ще гръмне от тиква в буквалният смисъл и за не се наложи да я замразявам ще взема да я вложа в някой интересни идеи. Днешните щрудели съм харесала много отдавана и нямах търпение да ми остане малко повече време да ги направя.
   Нещото, което промених са количествата на плънката и много време се чудих, рецептата беше с крема сирене, но накрая изварата надделя и не се излъгах, станаха превъзходни!




    Щрудел с тиква и извара!

    Продукти!
      идея Recipe.com

    1 пакет кори за баница /400г/
    3 ч.ч. сварена тиква
    1 ч.ч. кафява захар
    1 ч.л. канела
    1/4 ч.л. джинджифил
    400 г извара 
    1 ч.ч. захар
    1/2 ч.ч. нарязани орехи
    1 ч.л. канела
    200 г краве масло, разтопено

    слънчогледови семки за декорация

    


    
    Подготвяме две тави с хартия за печене и загряваме фурната на 180 градуса.
    Сварената тиква пасираме леко с вилица, смесваме с кафявата захар, 1 ч.л. канела и джинджифила.
    В отделна купа смесваме захарта с останалата канела и орехите.
    Маслото е добре разтопено.
    Когато отворите пакета с корите ги завъртете хоризонтално към вас и ги разрежете наполовина.
    Намазваме всяка кора с масло, посипваме със захарната смес, поставяме в началото част извара, отгоре част от тиквената смес, сгъваме от двете страни и завиваме на руло.
    Използва се по една кора и по половин супена лъжица смес.
    Подреждаме ги в тавите, намазваме ги с масло и посипваме по желание със семки, /намокрете леко семките за да не изгорят/.
    Печем докато се зачервят, около 25 минути.
    Оставяме леко да изстинат и съхраняваме в добре затворена кутия.



    Много вкусни и сочни, препоръчвам ви ги горещо! 
    Добър апетит!

2 коментара:

  1. Наистина си на тиквено - щруделова вълна! Много ми харесаха предложенията ти! И аз сменям снимки на стари публикации с по - хубави. Все пак заменям снимка направена с телефон с такава, направена с апарат. И си мисля, че са много по - хубави. :))
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. As claimed by Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason this country's women get to live 10 years longer and weigh 19 KG less than we do.

    (By the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING around "HOW" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", and not "what"...

    CLICK on this link to see if this little test can help you release your true weight loss potential

    ОтговорИзтриване

Бадемова панакота с черешов сос и мащерка!

    Ау, не съм писала тук много отдавна. Малко повече работа, малко проблеми с компютъра и то времето минало. Ще наваксам, обещавам. Днешна...